Polisanmäld pga naken janne!!!!

Hej mina underbara läsare :) 
Ni kommer att följa min blogg jämt bara så ni vet :) 
Här är en bild på mitt nya nagellack som jag har gjort själv!
Vad tycler ni?
Idag när jag och min kompis juviza skulle gå ner till stan och köpa bullar till min kusin så såg jag en naken man som stog nere vid vattenbrynet o fiskade, vi blev förstås helt paffa och gick fram till denhära nakna mannen o frågade vad han höll på med, han svara oss inte så vi började slänga kottar på honom, hans vrede växte o snart var kriget igång.. det var hemskt och vi blev väldigt sårade så vi började kasta stenar ist!!
när vi kom hem och polisen ringde på dörren insåg vi att han hade polisanmält oss. gubb jävel!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: James

Det var rätt åt er att ni blev anmälda hahahahah

2011-08-07 @ 22:01:35
Postat av: xd

hahhhahah fan va ägd..

2011-08-08 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0