mc donalds

Hej på er! jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat idag eller igår, men jag har så fullt upp i mitt liv! Idag fick jag åka hem från sjukhuset :) direkt efter åkte jag och åt på mecce, jag åt 3 big tasty och glass med pomfrites :) Åkte med helikopter hem från mecce, det enda som duger för mig :) Har hänt en fruktavsvärd grej med mig idag, en av mina naglar har gått av :/ är väldigt ledsen och skulle behöva erat stöd just nu. tack på förhand! :)




Godnatt mina sötisar, hoppas ni inte kan sova inatt! :)

Kommentarer
Postat av: A

Blir så sugen på mecce när jag ser dom damerna ;)

2011-08-15 @ 08:12:00
Postat av: h

haha ja det förstår jag! :)

2011-08-15 @ 12:46:26
Postat av: M *

- så sexigt!

2011-08-16 @ 00:32:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

grym blogg!

allt bra? :)

2011-08-16 @ 11:17:15
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0