gud

Goddag! Jag är i skolan nu och då är det svårt att blogga, måste ju hålla det hemligt! men jag gör det för eran skull :) hoppas ni haft en bra dag :) jag har religon nu, ungefär 2 av 10 roligt! :( hon pratar om kristna, och det är ju lite intressant eftersom jag tror på gud hihi ;) slutar om en halvtimme typ då ska jag åka hem :) Måste berätta en sak för er också.. förut när jag kollade ut genom fönstret så såg jag en gubbe som satt och bajsade :o så jag gick ut och tog kort på det :) gick bara och lägga upp en liten bild, hoppas ni kan tyda bilden ändå!



såhär ser gud ut:
GOSI! <3

Kommentarer
Postat av: A

Haha usch vilken vidrig gubbe det måste ha varit! Bajset ser väldigt äckligt ut ;) hoppas du lär dig mycket om Gud nu som du kan lära mig sen :) hihi. Goosi <3

2011-08-24 @ 14:12:07
Postat av: h

ja han var jätte äcklig! ;) jag lärde mig tyvärr inte så mycket :( hihi. puss! <3

2011-08-24 @ 16:02:56
Postat av: A

Förstår det ;) Okej det var synd :/ men du kan väl det mesta om Gud väl? :) hihi. Pusselipuss <3

2011-08-24 @ 16:38:13
Postat av: h

hihi ja han kan jag mycket om :) <3

2011-08-24 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0