Galen dag!

Hej alla mina läsare! Glömde skriva att min lilla bebis hund heter Fatima Svensson :) Jag tog en promenad med hon förut och då hände det något väldigt hemskt.. hon ramlade ner från en sten och bröt foten :( så nu sittter jag och mobil bloggar från djursjukhuset i skåne :( 
jag har det väldigt trevligt här och det finns massa djur och grönsaker som ser fina ut, vädret var väldigt gudomligt och solen gassa på min och hundens nakna kropp.
Men nu känner jag att lugnet har kommit för att stanna, så nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Jag är väldigt tacksam för att Fatima Svensson mår bra. 
ni får ha det så bra alla trogna läsare så hörs vi imorn igen :)
Godnatt sov så gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0